rebecca-

Klädsel
Vad har du på dig idag:
svat röja, ljussa jeans och en sjal.
Vad använder du just nu för skor: lite olika
Favoritfärg på kläder: oftast svart,vitt eller grått. men lite färger skadar aldrig.

Senaste person som
Sov i din säng:
lisa & jess
Du pratade med: lisafisa
Du gick på stan med: eeh, emilia,linnea och lisa.
Skällde på dig: pappa :(

Senaste
Låt du hörde:
My best friend
Film du såg: jersy girl, tror jag.
Mat du åt: spagetti och köttferssås
Kram: pontus
Puss: lisafisa
Känslan: JAG VILL BLI KÄR!
Resa: fankrike
Dröm: kommer inte ihåg
Boken du läste: inga änglar i himlen...
Personen du träffade: pontus och viktor
Personen du pratade i telefon med: max
Personen du fick sms av: lisafasa
Gången du åt en 7-eleven korv: händer sällan, inget minna av.
Gången du var utomhus: för ett tag sen.
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Saken du köpte: godis på vivo!

Om dig

Namn: rebecca
Ålder: 14
Smeknamn: beckis, (av lisa) pingvin (avpontus & viktor)
Sysselsättning: bara va me min älskling lisa!
Bra egenskaper: "jag är bäst i världen ! "
Dåliga egenskaper: lätt sur
Linje/klass: 8c på rålis, sämsta klassen, förutom john & pontus
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: bruna så vackert!
Skostorlek: 36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0