rebecca- läsdag

Hej, nu sitter jag här hemma med jessica inne i köket och hela familjen är här, och skrattar åt oss för jag vet inte vad. Inatt sov jag hos min syster med min kusin  och hennes kompis. Sen på morgonen gick jag upp kl 8 när jag började kl 10, de tog en helv timme för mig att åka till skolan, jag hade jätte tråkigt påvägen. På morgonen tog jag en dusch och tvättade håret ich sen hittade jag ingen fön så mitt hår va helt katstrof lockigt! så jag satte bara upp de och plattade luggen tills den blev torr. När jag kom till skolan mötta jag först pontus och vi stog och väntade på åsa och när jag ringde och frågade var hon var så va hon fortfarande hemma, lika seg som vanligt, så vi gick upp till koridoren. Vi hade läs dag ida, så jävla tråkigt, bara sitta och läsa hela dan från 10 till 2. Efter skolan åkte jag lisa och jess in till stan, vi köpte en present till åsa, hon fyller år på lördag, då får man ju inte glömma att gratta heller. Men imorn ska jag och jess hem till åsa och fixa lite, för hon ska ha tjej middag, de ska bli mysigt förutom att jag inte tycker om dom som ska komma, men man kan roa sig bra ändå, vi ska baka en tårta oh köpa jätte mycket godis! Och på kvällenså ska vi typ se på film och lite så, sen ska jess sova hos mig för henner föreldrar ska åka till landet. Nu pratar jag med lisa i felefon men min telefon håller på att ladda ur och hon ska på träning så nu måste jag lägga på. och nu ska jag sluta skriva också.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0