R- we are the stars

igår va ju vi på sjärnor på is, de va en mysig kväll och vi hade riktigt bra platser, man såg oss nästan hela tiden vi satt precis där dom åkte in, och så hörde man oss skrika mest också. När vi kom dit så fick vi godis, sittunderlag och sb12 munvårdsmedel och så fick vi gå in i ett slagt tält och ta mat, de va ganska gott förutom laxen som smakade skit!
Vi fick säga hej till domflästa efteråt och lisa skrek emo jävel till Marcus.
Men nu ka jag snart åka till mina kusiner och äte middag. Jag hör av mig lite senare ikväll när vi kommer hem.
love , rebecca

                                       isa när vi äter

                                             lisa och isa

                        jag (ser förjävlig ut) carina berg, lisa och isa

                                         samma igen

                                    där är vårat tält där vi åt

                                          våra bra platser! (hämsk bid)

                                              muuuuuuuums :P

Kommentarer
Postat av: rebecca

underbar dag! tack för allt rebecca älskling!

2008-11-30 @ 22:28:56
URL: http://promised.blogg.
Postat av: rebecca

haha från lisa :) <3

2008-12-03 @ 15:59:01
Postat av: rebecca

jupp, en underbar dag lisa hjärtat!

2008-12-07 @ 15:19:32
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0