R- värsta natten !

godmorgon, nu har jag precis duchat och sitter i soffas och kollar på tv, jessica vaknaed nyss och kom ut och satte sig hos mig, lisa sover fortfarande och de hade jag också gjort om jag inte hade fått sämsta platsen, jag sick ligga i mitten med en dm mellanrum, och va hade bara 2 täcken så jess tog ett och lisa de andra så jag har fått ha en fllt, och så snarkade jess och lisa puttade ut mig me hennes rumpa, så jag låg vaken i en timme imorse och fsökte somna om, men sen gav jag upp och då gick jg upp, jag har jätte ont i hela kroppen nu. Idag ska maximilian ha kalas för alla hans kompisar och han tycker jätte mycket om en tjej och han bjöd henne så n u är han verkligen nervös. Men nu ska vi äta frukost och sen ska jag hjälpa pappa at rulla chokladbollarna för han har brutigt handleden och axeln.
ha en underbardag ! / rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0