R- svimfärdig ,

Hej nu är jag hemma hos lisa och sitter i soffan och kollar på disney channel medans hon byter om, hennes föräldrar ska på idol snart och vi ska hem till pontus. Idag har jag varit så nära på att ssvimma hela dan och just nu känner jag knappt av mig sj'lv, jag har inte ätit på hela dan.  Efetr skolan idag så åkte jag,pontus,john,max och simon till ett fik och fikade lite. De va mysigt men det tyckte väl bara jag. Jag bjös simon på en jävla paj för 48 kr och john på en sockerkaka, men dom får bjuda mig nån gång. Nu ska vi nog börja laga lite mat och sen sticker vi. Kanske skriver mer ikväll.
Ha en underbar kväll, pussar och kramar / ni vet vem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0