R- lussebullar!

hej igen , somsagt bakade jag och lisa lussebullar i helgen och de gjorde vi på hemkunskapen imorse också,
här kommer lite blder!

                                        baby rumpa! :D

                                            moa bakar

                                                 min och alices deg, haha

                                                     bak expert

                              hihi, jag är lite busig och smyg fottar

                                    mina och lisas lussebullar, mums

                  ingnen lussebule utan min lillebror! love u

                                lisafisa

                                 såhär vit och fin va ja

                                                 oooooooooooooh

                                                        lalala!! :)

                              finast ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0