R- ingen söndasångest

Imorngon kommer äntligen den efterlängtade fredagen! så nu ska jag och lisa ha en riktigt underbar helg, vi började redan planera den i tisdags tor jag, nu när de är helg som det bara är två dagar i veckan så mpste man ju passa på att ha kul. Jag tycker synd om dom som måste stanna hemma eller åka till landet, de brukar vi alltid göra men nu har det varit så mycket på helgerna så va har stannat hemma. Och på måndag har vi studiedag så äntligen slipper man söndagtångest! På fredag ska jag ut nån stas och jag sover säkert hos lisa och på lördag ska jag hem till åsa ,hennes lilla tjej middag blev ju instäld i fredas för att hon blev sjuk så nu ska vi till henne på lördag och axel kanske ska komma dit, och på söndag ska jag ut igen, och sen sova hos viktor med lisa och pontus också.
jag vet att ni älskar mig ´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0