R- godmorgon :)

godmorgon alla sömntutor, nu har jag och lisa precis ätit frukost, och så sitter vi och kollar på disney channel. hihi.
Som sagt va vi bara hemma igår och gick och la oss kl 2 tror jag, pinsamt men vi såg faktidkt klart hela filmen, fast jag somnade lite då och då. Idag ligger snön på marken för första gången iår, jag som trodde att de inte skulle komma nån snö iår, nu ska jag bara få lisa att börja gilla snö, ich jag ska lyckas eftersom att jag älskar det! Vi ska väll försöka träffa några ida, kanske åka skridskor eller nått, efter vi åkte skridskor förra helgen så börjar alla åka nu . Nu ska jag dusha och göra mig iårdning .
Have a nice day / rebecca svensk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0