R- godmorgon

hej, nu har jag precis duschat och tvättat håret, och jag ska ringa och vecka pontus, men jan svarar och säger ingnet.
Vi börjag kl 10 idag, så jag har lite brottom om jag ska hinna med allt, ska börja sminka mig nu och sen ska jag väl äta om jag hinner och klä på mig. De är ingen hemma just nu och det är jävligt skänt att slippa alla och få sköta mitt eget.
Men vi har bestämt en ny regel i  veckor och om de blit bra så, så ska vi ha de hela tiden, jag hatar alla regler som vi har här hema men nu har jag fått 2 veckors frihet, de betyder att dom inte får ringa mig (bara nödsitvation) do får inte tjata eller klaga på mig, och jag får bestämma själv när jag ska gå ut, om jag är lar med det jag ska va klar med.
Men nu ska jag försöka ringa pontus igen.
ha en bra dag alla vackra människor! / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0