R- älskar vintern!

godmorgon, jag har varit vaken ett tag men nu har jag ätit lite frkost och ster i köket och tråkar. Det snöar ju som fan ute nu, jippi! jag tycker det är så myigt nu börjar de ju äntligen näsma sig jul, den mysigaste dagen på hela året tycker jag!
Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag kanske ska träffa pontus,viktor,lisa och gurra, alla dom sov hos pontus igår, men mina föräldrar är som dom är så jag var tvungen att sova hemma, och de första vi gjorde igår va självklart att börja bråka, det hjälper inte att komma in med ett lee'nde på lepparna.
Men nu ska jag börja gra mig lite iårdning och bara ta de lugnt.
Jag vet att ni älkar mig *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0