Jessica-trött

HejHej,
Nu sitter jag framför datan ganska seg och trött.
Är lite borta i huvudet för jag har läst halva boken som vi läser i skolan så man har lite bokgrejer i tankarna det e ju som droger typ(inte för jag prövat men aja)
Idag så skulle jag rebecca och åsa till stan men jag ock Åsa orkade inte så vi gick hem till Åsa.
Ja becca och åsa skulle hyra en film på vivo men man måste typ ha legg så jag köpte en film ist.
Det blem min favvo amarican pie beta house.
Den var riktigt bra faktikst jag älskar sexkomedier typ.haha.
Man blev ju lite sugen,
Till middag åt jag och Rebecca en hel merci.
Sän så dansade vi och prövade kläder i Åsas rum hhii jag och rebecca gjorde typ halvt porrfilm haha.
Sän gjorde jag böghög på Åsa och Rebecca hänkade på,sän började Rebecca jucka på mig & åsa.
Hon satt på min mage så det kändes som jag skulle spy efter min middag,jag kände fan chokladen i halsen komma upp.Sedan så spottade Rebecca på mig skabbigt värre,snart ska jag hämnas,haha.
Påv'g hem så sjöng jag och rebecca lite jag tog bussen utanför klastorpsskolan.
Hon hade Åsas linne på mig men jag ville ha det så hon började klä av sig där,haha.
Här är lite bilder från dagen puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0