jessica- slipknot

Hej,
nu har jag nyss kommit hem från konserten Slipknot,den var jätte bra jag ska ta mej fan bli hårdrockare,vissa vet ju att jag blir så inspererad av allt och det är jag nu.Jag har fan en liten hårdrockare inom mig,jag ahr ju hört slipknot ända sän jag var typ 1 år för min pappa har lyssnat på dom jätte länge.
Det kom fram en blattekines(ursäkta mitt sätt att uttrycka mig)när min pappa å lillebror var på toaletten å han ba hej vad snygg du ser ut,jag ba mhm? han bah får man säga så jag ba mm han bah är du här med din pojkvän jag ba ja han ba oj då ska jag nog kila,haha.Jag blir så dryg mot sånna utan att tänka på det men de var lite läskigt.Det satt 3 killar bredvid mig som var ungefär 1 år yngre än mig och jag rockade fan mer än dom(jävla mesar) Det var skönt att skrika av sig lite elafall och se dom live,såklart så smörar dom att dom älskar sverige osv.
Nu ska jag gå och lägga mig för det är skola imorgon jag lägger upp bilder nu,puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0