jessica- shubree

HejHej,
Idag så var jag i skolan och det var skit tråkigt,Efter skolan så gick jag hem till åsa med rebecca också,vi bakade scones och man blev helt proppmätt av dom.Det var ganska myssigt men sedan satte rebecca på deppig musik och då gick jag ner i depresion i 5 minuter ungefär.
Jag och åsa följde rebecca hem sedan och sän så följde Åsa med mig till stationen,vi har bestämt oss för att åka till nån anan stad och göra sjuka grejer haha.
När jag kom hem så ringde jag mikael men han svarade inte sedan så skrev jag ner en text från en låt & sjöng lite,efter ett tag så svarade micke så vi ska ses klockan 20 över 9 och gå hem till honom och hämta min mobil och franska bok.
Imorgon så har vi sovmorgon som rebban skrev,då ska dom komma hem till mig klockan 10 på morgonen och vi ska ha det lite morgon myss så när dom kommer så kommer väll jag stå med mjöl på näsan och bakat scones nu när jag har lärt mig det,haha för vi lärde oss det på HK.
Nu måste jag dra hejdå / eran jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0