jessica-my day

HejHej,
Idag så såg vi lite på ''fjorton suger'' på Livskunskapen och engelskan men vi ska fortsätta se imorgon.
Idag så ville jag värkligen inte gå på kör men jag gick ändå och det ångrar ajg inte för det är så myssigt när man väl är där och sjunger av sig lite,man blir lycklig.
Nu så gör mamma och min lillebror tacos och jag äter lite nachos med ostsås.hihi.
Jag lyssnar på ''can't take my eyes off you'' jag ska sjunga lite av den solo på nån uppvisnig på kören.
Jag chattar men Nils och saknar mikael.
Jag tycker Ishak och Imane är så roliga som går i min klass,dom har så otroligt härlik personlighet.
Just nu käns allt perfect i mitt liv.Men sorjligt att Rebecca e sjuk eller vad hon nu e.
Jag har färgat håret förästen så mans er inte utväxten längre men Åsagåsa missade lite här och där så det är lite fläckigt men sånt får man leva med.
Ville bar såäga tack Åsa för du finns.Puss hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0