jessica-min dag

HejHej,
igår så var jag hemma hos åsa.
På kvällen så orkade inte jag gå hem så jag sov hos henne istället.
Vi tog massor med bilder,det var jätte kul.
Kvällen förstördes lite men de tar jag inte upp..
Jag hade det jätte kul elafall och Åsa med.
På kvällen gick vi ut och gick till vivo och köpte 4 munkar och 2 julmust.
Åsa sa nått som jag inte höll med om så jag tog påsen med munkar och slog henne lite lätt i ansiktet men jag träffade typ ögonen haha jag börja as garva men åsa började nästan gråta men hon förlät mig haha hon tyckte faktiskt det var lite kul.
I kassan när vi skulle betala så skrattade vi bara och jag kände alla blickar men inte Åsa ja tyckte alla kollade konstig tpå oss haha men en kille i kassan typ log det var snällt.
Ikväll så ska jag becca och Åsa vara hos Åsa och fira henne lite ,Becca svarar inte på mobiel men rebecca om du ser detta så ring oss.
Nu ska vi äta lunch jag vill äta macka med leverpastej och saltgurka men det vill inte Åsa haha.
Här är lite bilder från igår .PUSS VÄRLDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0