jessica-igår,idag

Hejhej,
Igår så var det fredag så då var jag i skolan på dagen.
På kvällen så åkte mina föräldrar till landet men ja skulle sova hos rebecca för  Åsa skulle ha lite partaj för hon fyllde år men hon blev magsjuk stackarn men jag sov ändå hos rebecca.
På kvällen kom Lisa och vi gick till Pontus.Jag,Lisa,Rebecca,Gurra,John,Pontus,Fabian och Rickard var där,det var kul att träffa rickard för jag har inte träffat honom på ganska länge.Det var roligt att vara med alla dom igen för jag e aldrig med pontus,john eller Rebecca så mycket som förr elafall så det var kul.
Först var vi hemma hos Pontus sän stack vi ut.
kl 11 ungefär kom vi hem till rebecca,Lisa sov där också.
Vi var väldigt trötta på kvällen men vi började steka köttbullar och kokade pasta elafall,Lisa gjorde sallad också som vi sedan åt.
På morgonen nästa dag så hade rebeccas lillebror kalas så vi var med ett tag sedan åkte jag rebecca och lisa till stureplan och fikade med lisas mamma och moster.
Efter det åkte jag,Rebecca och Lisa skridskor på kungstregården.
det var jätte myssigt ett tag men sedan kom några blattar och tog på min rumpa,först reagerade jag inte så mycket men sedan åkte dom förbi hela tiden och tafsa på mitt ass,
varje gång dom åkte förbi så ställde sig Lisa eller Rebecca bakom mig så dom inte skulle kuna tafsa på min rumpa.haha.
Sedan gick vi fram till dom,då sa rebecca
Rebecca-do you speka swedish?
blattarna-Nej vi pratar inte svenska,haha
då sa Lisa och Rebecca att dom skulle låta mig vara osv.Dom fortsate ändå så Lisa slog dom,hah.
Sedan klappade en av blattarna mig på huvudet det var lite gulligt,efter ett tag så slutade dom.
Jag och Rebecca skulle åka skridskor och lisa stog i mitten och då var det en kille som jag och rebecca åkte rakt in i eller vi åkte på varsin sida av han och lisa var ju i mitten så hon fick jätte ont i handen stackarn.förlåt Lisa.
Sedan när vi skulle åka hem så ville Lisa ha en Heliumballong så vi gick och fixade det.
Ikväll så skulle jag kanske var hemma hos Lisa med Rebecca också och så men mina föräldrar vill ha addres efternamn telephonnumer osv men jag orkar inte ge det.
Mamma vill typ ha det för om jag inte svara på mobilen så hon kan ringa hem till Lisa eller nått.
Nu sitter jag hemma istället men det är väll ganska okej.
Här kommer lite bilder,pusspuss på nosen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0