jessica- halloween

hej,glad halloween alla. Igår så sov jag hos rebecca. Vi hade det myssigt, Vi tog jätte fina bilder som jag kommer lägga upp. Idag så var jag ju med rebecca. När vi vaknade så åt vi frukost och sedan duschade vi. Därefter kom john till rebecca å så gick jag till mormor & morfar.Där så åt vi middag och gick till kyrkogården. Jag höll på å frysa ihjäl, men sedan så bar jag min lillebror på ryggen jätte länge och då blev jag varm. Snart så tror jag att jag ska lämna rebeccas väst till henne. Jag ska nog möta henne och några fler vid fridhemsplan och ge henne den. Snart ska jag nog äta en bulle(haha),ladda över bilder på datan och lyssna på disney musik. Imorgon ska jag nog träffa rebecca kanske. Nu måste jag dra chaoi// jessipessi bajskorv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0