Jessica-godnatt

HEJHEJ
ikväll så var jag på bio och såg ''sex drive'' med Åsa och MIkael det var kul.Hon råkde ge oss 80 kronor tebax så vi fin en biljet gratis haha då blit lilla jessica rik.
Efter filmen gick vi till kungsan och åkte lite skridkor med skor och sän mulade jag Mikael då fick han damp och la massa snö inanför min tröja och Åsa bytte lag lite då och då.
Sedan blev jag skoj sur på micke men då var han typ su rpå mig och så shafsade vi lite men sedan blev det bättre.
Han kallar mig dum blondin hela tiden då borde jag få kalla honom player och blatte.
Elafall nu så äter jag godis och Åsa shatar om att hon är hungrig så vi kanske hittar nått att äta,Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0