jessica- godmorgon

hejhej,
nu har jag precis vaknat å sitter å äter en bulle å dricker mjölk(ja kan inte hjälpa att mamma har bakat,jag menar nån måste ju äta bullarna) haha.Jag tänkte berätta lite om igår.
Igår så var vi i skolan som vanligt,jag och åsa skulle till kuratorn och boka en ny tid & medans tog vi en sväng till vivo & köpte godis.Men sän på nästa lektion satt john och åt upp allt mitt godis,fast det var okej för jag orkade inte allt ändå.
Efter skolan så skulle jag gå på kör så jag och åsa gick hem till henne och åt lite toterlini.Vi kom 45 minuter för sent hihi,På kören skulle jag sjunga solo,usch det var pinsamt.
Efter kören gick jag och åsa till pressbyron och köpte 3 bullar och 1 varmchocklad och satte oss på fridhemsplan och åt.
(Det blir riktigt mycket sötsaker för mig nu,jag får nog tagga ner med det).
Snart ska jag duscha osv inför skoldagen.
Desutom så vill jag ha denna tröja,jag tycker den e så härlig.(ni får ursäkta att jag är med också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0