jessica-godkväll

Hej
Idag så har jag varit hemma hos Åsa.
Vi har ätit kakor filmat lite chillat på hennes rum osv.
Vi åt tortelini och taisoppa till middag med ost det var gott.
Vi ska ut ikväll och hitta på nått vad vet vi inte än.
Idag så såg vi en film om miljön och ajg tycker ALLA borde tänka mer på miljön,den åvärkar faktiskt vårt liv så alla ''coola'' ägna er årt miljön det ska bli dne nya trenden så alla bli miljövänner.Om era föräldrar har bil så säg åt dom att köpa miljövänlig eller sluta åka bil helt enkelt.
Jag är lite konstig jag ska berätta en rolig grej om mig,
Jag träffade en kille en gång och det var typ första gången vi träffades ensama och då frågade jag om han var miljövän haha jävla sjuk jag är i huvudet asså.
Puss hejdå här kommer lite bilder från dagen;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0