jessica- en räddare i nöden

Tack calle,
Jag var så otroligt trött idag jag typ grät lite och orkade inte gå ut och dela tidnignar.
När jag väll skulle gå med tidningarna så var det så tungt så jag orkade inte bära ner allt så jag fick gå i omgångar och tidningaran fick inte plats på vagnen så jag fick bära en kasse i handen ocså och en på axeln och 2 stora i vagnen*phuu*
Sedan så ringde Calle och han lät så glad och hans roliga glädje smittade av sig så jag orkade faktiskt,tack Calle

dom som räddade min kväll var också
*louise(så kul att prata med henne)
*min lillebror(han hjälpte mig med tidningar på slutet frivilligt)
*mamma(förstod att jag var trött)
*calle(gjorde mig glad igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0