Jessica-dag

Hej,
Idag så var ajg och Åsa i Louises skola Vitra.
Först när vi kom dit så var det lite segt men sedan blev det roligare.
När vi stog i ett rum där man kan hänga av sig jackor så kom det nån liten unge som sa åt mig att dra där ifrån han gick typ i 5an,jag bara stog där och typ sa ingenting men då slog Louise honom osv,det var bra.
På deras rast gick jag emilia,Louise och Åsa ut.
Då tog louise av sig jackan och sa åt mig att lägga ifrån mig min väska jag ba okej.
Sedan började hon typ krama mig och putta ner mig på marken,jag blev helt snöig så jag började kasta snö på henne men jag är inte så bra på att pricka.haha,
Sän började jag hoppa på henne och hon på mig osv så vi blev helt snöiga.
Sedan satt vi i nån koridor och tog lite bilder,pratade osv.
Efter så åkte Jag Louise och Åsa till donken och köpte middag sän gick vi hem till Louise och åt medans vi såg på Hankock.
Louise somnade under filmen.hah.
När filmen var slut såg vi lite på ''my super sweet 16'' sän följde hon mig till bussen medans Åsa gick hem.Nu ska jag nog plugga matte,har inte gjort ett skit och har prov på onsdag,hejdå.
Puuss


Kommentarer
Postat av: louise

verkligen fina bilder ; O <3

2008-11-25 @ 12:16:15
URL: http://endastlouiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0