jessica- cry

Hej,
Jag tänkte bara säga att jag älskar killar som gråter,jag tycker det är så otroligt gulligt.
Då förstår man att dom också kan bli sårade och älska.
t ex vi såg på ''fjorton suger'' på engelskan och livskunskapen och på slutet så gråter huvudrollens storebror och så sitter dom och håller om varandra jag tycker det är så ubergulligt och när killar gråter för en själv också för då fattar man att dom älskar än.
Sorg är fint faktiskt det är så många känslor inblandade.
Sorg är nästan finare än lycka men lycka är förstås härligare att känna.
Eller sorlig lycka är fint exempel i ghost wisper när vissa har dött och dom lixom säger farväl då är det så otroligt sorligt så jag gråter i varje avsnitt(när de gick altså) fast det är ändåp lyckligt för då har dom döda fått säga farväl lixom oxh jag älskar dig osv och sedan redo att gå vidare så det blir ju bra ändå.
Aja nu ska jag sluta med mitt ''deep talk'' HEJDÅ kärlek till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0