jessica- boring-_-

hejhej.
Jag tänkte berätta en grej, det är så att jag delar ut tidningar varje vecka på måndagar,
jag går i huset mitt emot i 18 portar eller nått sådant.
Förra gången fick jag gå själv för ingen ville följa med mig det är så tråkigt det finns nästan inget bra med det.

dåligt med att dela ut tidningar:
*man får bara 62 kr för 300 tidningar
*det är så lång tråkigt(tar 2 timmar ungefär)
*Man slösar bort din tid
*det är pinsamt att komma med en barnvagn med massa tidningar

bra saker med att dela ut tidningar:
*om man är fattig som jag så får man lite pengar elafall
*om man är rastlös så kan det vara bra
*man lär sig lite portkoder

Men om man nu som jag delar ut tidningar och vill göra det hela lite roligare så har jag några förslag,
om man går själv så kan man ha ett tuggumi i munnen dels för att då har man faktiskt nått att göra och för att man blir så torr i halsen av att gå så mycket men tuggumi fixar saliv.haha.
Man kan ha med sig mobilen och lyssna på musik eller en kompis.
Man kan räkna brevlådor om man tycker det är kul eller något annat,andvänd fantasin. det var allt från mig hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0