Rebecca- Michaela kom hem !

Jag har så svårt att fatta att du är borta. De var så svårt att förså när du sa att du skulle flytta, eftersom du alltid har drivit om det, och nu så är det påriktigt. Vart tar den underbara människan vägen, den tjej som lyser upp hela ens dag, som alltid är glad och får andra att bli lika glada. De kommer ta ett bra tag innan jag kommer kunna förstå att du är borta. Michaela du är helt underbar, du är fantastisk och jag älskar dig av hela mitt hjärta. Glöm aldrig, "ingen är starkare än du"

Haha nu när jag har lärt mig hur man lägger upp videos så kommer jag ladda upp det ganska ofta, haha. Men lysna på den här, jag tänker på dig mickan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0