Rebecca- lång dag

Hej, nu har jag inte skrivit på ett tag, men jag har ju varit på landet och där har jag ju ingen dator så...
men nu så kom jag hem idag, tog bussen hem själv, de va skit tråkigt, och när jag kom framm så va 4ans hollplats avstängd så fick ta tunelbanan och sen träffade jag emilia så vi åkte in till stan och så mötte vi micke,simon och john och sen kom viktoria. Lite senare gick vi till donken och åt middag, haha, fast då hade john gott hem. Efter de gick jag emilia och viktoria hgem till vikku och sen kom de massa mer.  Nu sitter jag hemma hos jessica, vi har precis varit på 7 eleven och köpt en muffins, oboy, godis och läsk, haha fetton, jag vet. Nu ska vi ha lite mys pys, kanske laga lite mat.
love from me to you

gammal bild på mig och jessica, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0