R- som barn igen!

hej, idag har varit en riktigt mysig dag fakriskt. Inte fått så mycket gjort iskolan och efter så åkte jag och åsa til stan och köpte present till jessica. Kan ju inte skriva vad vi köpte dåra. Jag och åsa hade de jätte mysigt, och vi provade på nått nytt som funkade bra . Påvägen hem köpte vi varsen munk, haha. Vi kände oss jätte tjocka när vi gick där bland alla. När vi kom hem så åt vi och sen så satt vi i mitt rum ich bara pratade, sen gick vi ut, haha och då kan man verkligen säga att vi bln darn för en dag. Jag ska inte säga vad vi gjorde för vi kämda bara ut oss själva och så slutade det med att jag satt fast uppe i ett träd, och då ringde mamma och bad mig komma hem, och då så blev jag riktigt sur och skrev , men jag kan ju förihelvette inte komma ner! de va inte så lyckat. jaja, jag kom ner iallafall tillslut.
Nu måste jag gå och lägga mig , skriver mer imorn.
kram rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0