R E B E C C A

hej igen. Jag kanske inte orkar skriva så mycket idag.. Jag har rätt så ont i huvudet, typ bihålsinfektion så vilket rörelse jag än gör så värker hela huvudet.

Ikväll så har jag, nicole och viktioria varit ute. Vi träffade Lisa, pontus och några andra ett litet tag. Och eftersom att Nicoles lillebror är sjuk ikväll så orkade hon helt enkelt inte sova hemma, så då fick hon sova hära. Kanske inte laddar upp några bilder ikväll, men imorgon kommer massor!

Imorgon ska jag och nicole åka till kista och träffa Marcus och hans kompis. Nicole försöker övertala mig att vi inte ska åka dit, så vi får väl be dom möta oss hihi. Men nu ska jag sluta, ska försöka skriva imorgon. Nicole hälsar ( a )

Puss / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0