R- all I want for Christmas is you

Hej, nu har jag precis kommit hem. Jag har varit på jul bord med lisas familj hela kvällen, de va jätte mysigt. Påvägen dit höll jag på att somna, men när vi kom dit så livades de upp igen. Shit va mycket jag åt , känner de nu, är propp mätt! haha. Det fans jätte mtcket godis och tårta och sånt, snodde me mig än påse men godis och tändstickor hem. Idag åt jag skinka för förstagången på 2 år, känndes lite konstigt men de va helt okej ändå. Vi hade på oss varsen röd kläning, Min va röd svart randig och så hade jag en röd kofta över och lisa hade en hel röd och en svart kofta, vi va ganska fina faktiskt. I sommar har vi fått rum där, hotelet är 4 sjärningt och så finns de pool och allt. Så vi får ta med oss varsin kompis, fan va vi ska ha mysigt då! eller så kommer vi åka i jan/feb, de fick man välja har jag för mig.
lite bilder från ikväll

lisa tror hon är nått, hah jag tog bilden!

Haha vi är fan sjuka i huvet! alla som inte redan visste de (a)

här kommer vi rullande ner från trappan.

Fina vi är va? absolut,

Trötta, efter en lång kväll.

Jul,Jul strålande jul. Längtar såååååå!

Ser riktigt hämst ut där, men tomtarna + lisa va så söta så !

Kommentarer
Postat av: pontus

såå fiina så :)

2008-12-18 @ 00:32:10
Postat av: rebecca

Haha, tack pontus :)

2008-12-18 @ 08:45:14
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0