R- lördag kväll

goddag! hihi. Just nu sitter jag hemma hos lisa och kollar på reprisen på sjärnor på is. Vi vaknade kvart i ett och så åt vi lite frukost. Igår så sov lisa hos mig och somvanligt så vaknade vi ganska sent och sen åkte vi till gamlastan och fikade lite, pappa och dom öppnaed bageri igår så vi åkte dit, Sen åkte jag och min kusin ellen in till stan och letade julklappar, men vi köppte ingnet, men vi hittade ganska mycket. Sen åkte ellen hem och lisa och några till kom och hämtade mig på östermalm och så åkte vi till en fondau restaurang på vanadis vägen. De va gott och jätte mysigt.. När vi hade ätit klart så gick jag lisa, gustaf och gustaf (gb) , vi hittade inte där ifrån men tillslut så hittade vi en buss som vi tog till odenplan och därifrån tog vi tunelbanan hem till mig, resten av kvällen va vi ute och sen vid 11/12 gick vi hem till viktor och såg på film, pch efetr filmen gick vi hem. Vi kom väll hem runt 2 tror jag. Men nu ska jag plugga, jag har so prov imorn, orkar inte me ett omprov innan lovet.
LOVE FROM ME / REBECCA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0