Jessicea-jamo hon leva jamo hon leva..

Heeej.
Idag så fyller jag år.
Jag har fått parfym,boddylotion,färga hos frisören,lipplumpers,spa behandling lr massage,koffta,puder,puderborste,olika borstar osv.pengar till comviq kompis.
Jag var näjd för jag fick det jag hade önskar mig.
Släckten kom på kvällen och så åt vi paj och efterrätt blev kalddkaka.Vi pratade och det var myssigt vi pratade om skräckfilmer.
Sedan gick jag ut med Mikael och gich till kronis det var läskigt för alla jag såg trodde jag skulle typ slå ner mig eller våldta mig lr nått anat.
Jag kom hem ungefär halv 11 alltså nyss.
Jag ska kankse fira min födelsegad med Rebacca och Åsa på bio och resturang ,
På fredag kommer farmor&anders,mormor&morfar.Då får jag lite mer fast ajg ahr redan fått skor av farmor och anders.Puss godnatt nu ska jag plugga,på min födelsedag också-_- nu kan ingen säga att jag bara är 13 :D
KYSS PÅ RUMPAN

Kommentarer
Postat av: rebecca

GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSS

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

SSSSSS!!!!!!!!

nu är du inte min lilla 13 åring längre :,(

<3

2008-12-08 @ 23:23:49
Postat av: Sofia

GRAAAAAAATIS JESSICA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)<3

2008-12-09 @ 15:40:32
Postat av: jessica

HAHA nej nu åär jag din tjocka14åriing rebecca:D<333333333333333

2008-12-11 @ 19:50:42
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0