Jessica-tofflor

Jag ville bara säga förlåt för att jag inte skrivit på ett tag,men jag orkar inte.Jag älskar mina tofflor som jag fick av Rebecca och Åsa i födelskedagspresent jag har dom på mig hemma varje dag.Jag fick trosor,bh,choklad,massage,näseser grejer oxå  och allt var i rosa,bra va?hihi.Idag så delade jag ut tidningar för sista gången jippie.Fredric och Åsa hjälpte mig,tack utan er så hade jag typ gått ner i deprestion,Tack rickard för att jag kan prata med dig när jag behöver också jag uppskattar det,tack Yacine för att du finns där bara nån som man kan skriva Hej till eller så.Jag saknar sommaren så jag smsa,de så  mycket haha låter lite larvigt men det var så roligt att smsa med så många.Måste gå och lägga mig nu,godnatt,bry dig inte om vad folk säger utan om du är nöjd så ändra dig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0