Jessica-snart 14

HejHej,
På måndag fyller jag år så ni som tänker vara lite snälla kan väll gratta mig då.
Jag vet inte hur jag ska fira mig,jag tänkte gå på spa men Åsa fick inte sän ville vi gå på nån massage men Åsa fick inte häller men först ville jag åka på kryssning men det fick inte jag så jag vet inte riktigt.
Jag har inte köpt något till Mikael änu men jag får väll ta & göra det,har varit lite sur på han bara.
Jag hoppas värkligen att jag ska få färga håret när jag fyller år.Jag vill köpe en rosa koffta också med rosa bollar på och myssiga tofflor.
Nu har jag fått hämnas på Rebecca för hon spottade mig i ansiktet en gång så jag spottade på hennes jacka sän så började hon jaga mig och spottade på mig sän jagade jag henne osv,haha vi är äckliga jag vet.
Det var en myssig dag elafall.
Nu ska jag gå och köpa sushi sän ska jag och pappa och min lillebror se en film tror jag.Sedan så ska jag se på briteny spears för hon ska ju vara med på nått program ikväll har jag sätt.
Puss,simma luungt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0