jessica-pepparkakor

Hej,
Jag kom precis hem från mormor och morfar från att ha bakat pepparkakor,de är en tradition vi har som vi gör varge år fast jag tycket det är jätte tråkigt.Jag gillar inte pepparkakor häller även fast jag äter ibland så är det inte så gott,jag åt bara deg.Igår så var jag ovh Åsa i stan Åsa gav mig ringar 2 örhängen och ett halsband,i julklapp fick jag smoth and soft nån lotion för håret och en ansiktsmask på hm av Åsa och jag gav läppglans,ögonskugga,nessesär,parfym och boddy butter,Sedan köpte jag en rosa bh själv.Åsa köpte en klänning på zara som hon ska ha på nyår,jag har börjat gilla zara nu,jag har bara varit där inne 2 gånger men jag älskar vissa av deras kläder.Nu ska jag kanske gå till västemalmsgallerian och byta ut min koffta som jag fick i födelsegagspresent.Hejdå puss
blev lite småkär i klänningen
Åsa kikar på det jag prövar
här är våran jätte goda lunch som vi åt,jag kommer nog bli stammis där om jag har råd haha. Man blev jätte mätt,jag tog tortelini och så fick jag en sallad med,Åsa tog bröd med massa grejer i.Jag råkade spilla ut Åsas fanta så vi fick dela på min haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0