jessica-JULKLAPPAR

HejHej
Nu tänkte jag skriva upp alla mina julklappar som jag fick av familjen och släkten.

1.sony ericsson högtalare till mobilen.
2.pengar till löshår
3.pengar
4.vita örhängen (av min lillebror)
5.armband
6.en hand som man hänger smycken på
7.armband av läder och nån silver grej
8.natt creme
9.sminkborttagning
10.ansiktsmask
11.presentkort på åhlens(ska köpa fondation)
12.långa rosa/vit vantar.
13.badbomber.
14.rosa skrubbhanskar med röda hjärtan
15.showergell med doft av murkchoklad.
16.engångs kamera.
17.godis.
18.almernacka i burbery tyg(fejk)
19.make out mint,asså tabletter som man har när man hånglar så nu borde micke bli glad haha.
20.dag creme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0