jessica-godmorgon,löshår

Hej
Jag vaknade ungefär nyss,igår så var jag i stan med rebecca och Åsa sedan gick Rebecca och jag å åsa var själva.Lite senare kom micke hem till mig och fick presenter,han fick en godsedjurs hund,kalsonger,ska få en till grej sän hha.Han hade köpt en ny tröja som var jätte fin på honom.Jag har letat länge efter en låt som heter mad med neyo men jag har aldrig vetat vad den heter,hade bara hört den på radio 3 gånger och blev helt galen varje gågn jag hörde den.Jag blev så lycklig när Åsa satte på den på youtube haha.Hon hade älskat den också men vissste inte att de var dne låten jag menade.Idag ska jag vara med micke och åka till stan med Åsa.Jag ska lägga upp bild på mitt löshår också.Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du det ? hur mkt kostade det ? :)

2008-12-29 @ 22:41:28
Postat av: Jessica

på tajimaha 580 kr <3

2008-12-31 @ 16:56:32
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/
Postat av: e

öh, man ser asmycket var ditt riktiga hår tar slut, mkt finare med äkta hår :S

2009-01-01 @ 02:53:11
Postat av: rebecca

mm, de är lite ljusare löshåret, men de fanns inget i hennes riktiga hårfärg...

2009-01-01 @ 20:29:38
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/
Postat av: jessica

e,skit på dig,ja gillar inte mitt korta hår,jag är nöjd och de är de som är huvudsaken:)

2009-01-06 @ 03:01:30
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0