jessica-december

heej.
Nu är det snart jul,jag tycker det är så otroligt myssigt med julen,det är en känslig tid på året tycker jag.
Nu sitter jag hemma med hotpants,gammalt linne och en koffta alltså jag är ''sjuk'' idag så jag stannde hemma.
Jag e faktiskt lite besviken över att jag inte fick träffa en författare som skulle komma till klassen idag men jag slipper dela ut tidningar efter skolan.
Om nån undrar så är det bättre mellan mig och mikael nu elafall...
Pappa kommer nog bli sur för att jag e hemma men han kan inte bevisa att jag inte är sjuk,eller hur?
Jag drömde en mardröm inatt eller den var så otroligt sorlig,den handlade om typ otrohet osv så jag typ grät när jag vaknade.haha.
Igår så mådda ja lite sisådär så jag och Åsa gick till kuratorn och vilade i vilorummet,det var jätte roligt/myssigt.Vi drack julmust och åt brownie och kolakaka.Vi snackade lite osv.När åsa skulle smaka av min brownie så sa jag ta det försiktigt(vi var på flumm humör) sän började vi skratta jätte mycket.haha.Det var jätte kul där nere elafall men jag hatar när kuratorn ska börja prata med en och kolla på en som om hon tycker synd om en,hon snackar licom bebisspråk med en.Igår så hade jag kör uppträdand också,jag kom försent som vanligt.
Åsa följde med också,jag sjöng alltid solo för ja drog mig ur,det var några föräldrar där men mina fick såklart inte komma.
Där så åt jag pannkakor och på tunnelbanan påväg hem så började några blattar/invandrare/utläningar flirta med mig och Åsa haha.
Nu sitter jag och lyssnar på julmusik tänkte kanske ta en varm dusch sän kolla på nån film eller sova lite,ska nog ta en alvedon när papi kommer hem.
PussPuss,ärlighet varar längst.

Kommentarer
Postat av: jessica

haha ärlighet varar längst? å ja som ljuger om att jag är sjuk xd haha jae fan skön :P

2009-08-21 @ 18:05:28
URL: http://justhree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0