jessica-borta bra men hemma bäst

HejHej,
Nu håller jag på att packa från göteborg för vi ska snart åka hem,det sämsta är att man måste sitta i en bil i 6 timmar,dom första timmarna går långsamt sän går det ganska fort.Nu måste jag berätta en pinsam grej som hände mig.Vi bodde i farmors lägenhet i 2 dagar sän fick vi låna en lånelägenhet mitt emot farmor,så på kvällen tod jag med mig tandborste,handuk osv,så gick vi ner och jag hade blomigt täcke i handen och en prinsesskudde från 6års och nästan osminkad så när vi kommer ut så sitter det typ 15 pers med öl och cigg,dom var kanske 16 år typ lite fjortisar så kollar dom på mig skit mycke och kollar snett och små garvar å snackar lite om mig så kommer jag där med min familj med massa täcke och allt,skit pinsamt tycker jag haha.Igår var jag i stan och köpte ett armband med pärlor på från ur&pen.Imorgon ska jag till stan  med och shoppa för pengarna jag fick i jul.Aja nu ska jag kanske vika pappersgrejer med farmor hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0