har ont över allt

hej, nu har jag vaknat ätit lite frukors och så satte jag mig bara i soffan med datorn. Jag vet inte hur många gånger jag har vaknat inatt, jag har så int i huvet, så har jag feber, så jag har bara legat och svättats hela natten... men jag tog en alvedon direkt när jag vaknade, fast nu är dom slut, så lisa ska ta med sig när hon kommer hit.

Vi åker till landet runt 2 idag, men eftersom vi ska handla och sånt till nyår så kommer vi kanske inte vara framme försen vid 5 eller nått sånt, vi brukar ändå alltid komma iväg senare än vad vi sagt.
De är helt värdelöst att vara sjuk, men det är bara ligga hemma och vila och försöka bli frisk...  När jag hade inflänsan så ringde jessica och hon hade läst eller hört någonstans att man kunde medetera sig frisk, så jag tästade, haha de funkade kanske inte så jätte bra, men jag tänkte tästa igen, om man kanske intalar sig att man blir frisk av det.
Nu ska jag sätta på en film tills lisa kommer, kanske skriver innan jag åker också, annars så får ni ha de bra på nyår.
/ love from R

                      




Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHA,jag hade ju glöömt att jag sa de till dig xd hah de e så mycke jsuka grejer som rör sig i mitt huvud xd man skulle typ andas in å ut å tänka att man andas in frisk luft och ut sjukheten lr vad man ska säga:) pröva!:)

2008-12-31 @ 02:09:41
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/
Postat av: Jessica

hade glömt att jag sa de hihi:) pröva alla där hemma,råd från experten jessica;)

2008-12-31 @ 02:11:26
URL: http://jessicaochrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0