från promised.blogg.se

haha ganska tråkigt igentligen, men just nu har jag ganska tråkig så.


Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
garanterat!

Vad står det i ditt tredje?
okej, då vet jag

Och vem var det ifrån
lisa

Är han/hon snygg
skit snygg (a)

Smsar ni ofta?
jupp,

vad står det i ditt 18:e sms?
okej <3

Och det var ifrån?
jessica

Är han/hon farlig?
riktigt farlig

Hur farlig?
ENORMT

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
pontus, axel, simon, jessica, åsa, syster, mamma, john, max, emilia, hedda, linnea, michaela, clara,
och mer ...

Smsar du ofta?
för ofta

Hur många sms har du skickat?
2789, den här månaden .

Är du beroende?
beror på.

Vem ringde du senast?
emilia min älskling

Mottagna samtal:
14:25:26

Snyggast på din kontaktlista?
min axel !

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
Maja & fanny 

Hur många bilder har du på mobilen?
398, jag ska radera alla nu.

Vilken är din favoritbild?
? (a)

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
en blå uppfällbar, modell W595.

Har du varit helt ärlig nu?
nepp ljugit om allt, sajk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0