I L O V E Y O U

" jag älskar dig, du är allt för mig! jag tar inte ett steg uten dig, aldrig i livet, jag menar varje ord jag säger. Vad skulle jag göra utan dig, jag kan inte tänka mig ett liv utan dig min ängel. Vi ska skapa så många minnen, hand i hand livet ut, de har du mitt ord på...  DU ÄR MIN BÄSTAVÄN ! "

Hur många gånger har du inte hört de? hur många gånger jag du inte intalat dig själv att de faktiskt stämmer?
Hur många har inte kallat dig sin bästavän, hur många gånger har de varit äkta? hur många gånger har du kännt dig älskar på riktigt, hur många gånger har du vågat kalla nån din bästavän?
Du fanns, du försvann, du stog brevid mig, du gick, du skrattade, du grät...
Jag finns, jag försvinner inte, jag står brevid dig, jag går inte, jag skrattar, jag gråter...
När du kom in i mitt liv kände jag bara lycka & hopp, när du börjar försvinna ur mitt liv känner jag bara tårar & tomhet.
Du räddade mig, du lysnade, du sa att du älskade mig, du väkte liv i mig, du lyste upp varje steg jag tog, du fanns där.
Innan man lärt känna en person så är allt perfekt, ända tills båda förändras, båda visar upp sina andra sidor...
Någon man trodde att man kände, som förändras helt, men att ge upp då är de fegaste man kan göra.
Jag älskar dig, och jag hoppas jag gör rätt nu när jag säger att du är min bästavän




inte tt steg utan dig,
"jag älskar dig min bästavän"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0