and it was apparently time to get sick again ...

hej, som sagt, nu var det tydligen dags att bli sjuk igen... precis innan nyår, vilken ur jag har va?
Jaja, jag har iallafal fårr nån slags bihålsinfelkitn, öroninflamation, ont i huvudet och i tänderna, haha, toppen säger jag bara. Just nu sitter jag bara i min säng och lysnar på musik och bara tar det lugnt. Det var ju igentligen planerad nån slagt tjej kväll ikväll, men jag vet inte om det blev av.
Imorgon åker jag till lander med familjen, vi firar nyår där somvanligt, skulle vilja vara hemma, men det tyckte dom inte precis om, men det får bli nästa år istället. Matilda kommer ju också ut, så det blir mysigt. Nicole skulle igentligen med, men eftersom jag blev sjuk nu så gick det inte.
Ska försöka vila lite nu och kanske bli lite friskare, lisa kommer hit en snabbis imorgon bitti.
love / rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0